Kom hem från Juvass i lördags kväll vid nio tiden och packade in alla saker i skolan och sedan drog jag Veronica & Anton och köpte pizza och åkte hem till Veronica och käka.
 
Och den här veckan har jag varit i skolan hela veckan, ganska ovanligt för vi är borta nästan jämt på läger.
I morgon 16:00 flyger jag hem till Gävle ska bli väldigt skönt, tror det var ungefär 7 veckor sen jag var hemma sist, så nu tyckte jag att jag kunde ta och komma hem en helg innan nästa läger. 
Lite oklart som vanligt vart vi ska på nästa läger, men eventuellt ska vi 4 tjejer till Hemavan med laget, men vi får se vad som sker. 
 
Tränat och sovit väldigt lite så jag är minst sagt sliten idag.
Tränade överkropp i måndags, Maxade frivändnings i tisdags och lyckades med ett nytt Pb på 65kg.
Onsdags var jag i tunneln och träna starter 20 stycken sen enbens styrka efteråt.
Och i dag körde jag 40 20 gr 8 i 2 set intervaller på cykel och avslutade med ett mag pass.
 
Imorgon 8:15 ska jag till tunneln igen och träna starter och sedan ett överkropps pass.
 
 

Kommentera

Publiceras ej