Dagarna bara flyger iväg känns det som, och så pass många dagar har blivit inställda så att vi får sysselsätta oss på andra sätt i väntan på att vädret ska tillåta oss att åka skidor.
Bland annat så bokade vi klättringen nere i byn Lom och testa på det, Och med min höjdskräck som få människor kom jag inte längre än hälften av väggen innan jag fick panik anfall och hyperventilerade och bad på bara knän om att Helmut skulle hissa ner mig. Och tvärt om så tar han tag i repet och drar upp mig livrädd som jag var. Skämde ut mig för alla, jag var inte alls kaxig då kan jag säga.
Kul med lite utmaning haha.
 
 
Som ni ser på bilderna använder jag inte heller mig av den lätta klättrar tekniken, jag körde mer på den hära dra blå håll och klättra endast med armarna och puta med ruman. Istället för att hålla kroppen nära längs väggen (den lättare varianten) men jag var som sagt livrädd så jag gick på överlevnad fegis instingt.
 
Och surfa på bussen när den åker är något alldeles nytt vi börjat med, lovar er det är svin kul!
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej