Har inte inte hunnit med att lägga upp här alls, så nu ska jag försöka komma ihåg allt jag gjort sen sist och ladda upp lite bilder.
 
Veckan innan jullovet så åkte vi till Åre i ungefär en vecka för att jobba på Världscupen och få se hur allt går till på plats, det var faktiskt rikitgt kul och få vara mitt i smeten av allt i tävlingen var rikigt coolt. 
Man sitter alltid hemma och kollar på tv:n på alla åkarna och tror att det är så speciellt, men nu när man fick vara på start bland alla åkarna värme upp fär sitt åk insåg man fakiskt att det är som en helt vanligt tävling med vanliga skidåkare. Förutom alla tv kamrer och servisen då förstås. Men det va grymt kul!
 
Linslusen jag själv lyckades också (omedvetet) vara i bild på tv sändningen, satt där och kika i springan mellan starten och reklam skyltarna. Ja det är jag i grön jacka och blå väst med mössa och brillor
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej