En vanlig skol vecka har precis nästan gått, kom hem i söndags vid kl 15 från österriket. 
Studie dag på måndagen så jag låg endast i sägen och kollade på alla serier jag missat och tog säkert en veckas sömn. Och hade tävttstuga så lära faktiskt röra mig ur sängen.
 
Men något underbart som hände igår (onsdag) på tränigs passet så körde vi agaton och är inne på pass 4 nu.
Iallafall eftersom det var ganska fullt i gymmet tänkte jag bänka lite medans jag vänta. 
Skulle testa och maxa min max igen (65kg) 
Det gick lätt så lägger på 1.25 på varje sida (totalt 67.5kg) och det går galant?!
La sedan på 70kg och tänker äsch lär ju testa hur det känns för kul.
Och får upp den, ja man blev ju helt upprymd av lycka!
På styrke testerna precis efter sommarlovet maxa jag 65 kg, jag låg boktavligen och kravla och kved för att få upp den och nu 50 dagar senare tar jag 5 kg mer.
Och precis innan sommarlovet på styrke testerna tog jag 55 kg det har gått sjukt snabbt uppåt senaste halv året.
 
 
I dag har jag bara tagit det lungt efter skolan har precis kollat klart på Crossfit Games 2014 herrar som sändes i går i USA och tjejer 8oktober. 
 
Sjukt impad på Lauren Fishers insats hon är seriöst en maskin!
Imorgon kommer familjen upp till mig (utan syrran) och stannar över helgen för på tisdag åker vi till Norge Juvass i 2 VECKOR uppe i bergen ja det ska bli intresant att vara där så länge mitt ute i skogen. 
Men 12 dagar skidåkning säger man aldrig nej till!
 
 

Kommentera

Publiceras ej